Valorisatie


Ik vind het belangrijk dat onderzoek en praktijk hand in hand gaan. Daarom presenteer ik de resultaten van mijn onderzoek niet alleen om het werkveld te informeren. Ik ga ook graag in gesprek met onderwijs professionals om input te krijgen over aan welke (soort) kennis behoefte is.


Ik geef vaak lezingen, zoals onlangs een digitaal intermezzo op de Nationale Dyslexie Conferentie en een keynote op de professionaliseringsdag van de CED-groep over digitalisering van het onderwijs.

 

In diverse praktijkpublicaties beschrijf ik mijn onderzoeksbevindingen voor het onderwijsveld. Mijn proefschrift heb ik omgezet in een brochure waarin ik verschillende aanbevelingen doe voor de onderwijspraktijk. In het bijzonder richt ik mij daarin tot onderwijsprofessionals in het primair, voortgezet en hoger onderwijs die te maken hebben met de begeleiding van leerlingen/studenten met dyslexie die gebruik maken van audio-ondersteuning. 


Hier kan je mijn onderwijsbrochure downloaden.


Via deze link kan je hem digitaal doorbladeren.